Laeb...

Topi raudteeviadukt

Viadukti ehitusel kasutati nii Eesti kui kogu Baltikumi tee-ehituspraktikas uut monteerimise tehnoloogiat. 31 meetri pikkune ja 325 tonnine raudteeviadukt lükati 48 tunni jooksul liugtalade ning spetsiaalsete tungraudade abil paika. Eelnevalt armeeriti ja betoneeriti kõik raudbetoonelemendid (tekiplaat, tugimüürid, pealesõiduplaadid) raudtee kõrval valmis. Samuti teostati eelnevalt viadukti pealsed tööd ehk paigaldati hüdroisolatsioon, ballastkillustik, liiprid ning rööpad.

Maanteeameti tellimusel teostas töid Nordecon AS. Projekteerija Järelpinge Inseneribüroo OÜ

Raudteeviadukti dekiplaadi hüdroisoleerimiseks kasutati kahekomponentset vedelal kujul külmalt paigaldatavat kummbituumensegu GRACE Servidek, mis tardudes moodustab elastse veekindla membraani. Materjali kaitseks paigaldati GRACE Servipak 12 mm kaitsetahvlid. Viadukti otste allapöördele paigaldati Grace Bituthene 4000 rullmembraan. Külgtiibade sisepinnad ning sillatala otsad kaeti kummibituumenmastiksiga FEB Aquaseal Hyprufe.

Share

Mida tegime

Teostasime dekiplaadi hüdroisolatsioonitööd GRACE Servidek&Servipak süsteemiga. Lisaks teostasime pealesõiduplaadi ja otsaseina sõlmede hüdroisoleerimise.

Mida kasutasime

GRACE Servidek
GRACE Servipak 12 mm
GRACE Bituthene 4000
FEB Aquaseal Hyprufe